HÁZHOZSZÁLLÍTÁS
HÁZHOZSZÁLLÍTÁS SAJÁT FUTÁRSZOLGÁLATTAL (27% ÁFA)
Szállítási idő általában 2-5 munkanap. Saját futárszolgálatunk minőségi, gyors és rugalmas kézbesítést garantál.
MINIMÁLIS RENDELÉS
Webáruházunkban a minimális rendelési érték 5 000 Ft.
MENNYIBE KERÜL A KISZÁLLÍTÁS?
Megrendelési érték | Szállítási forma | Szállítási költség |
5000 Ft- | Személyes átvétel | Ingyenes! |
5000 Ft – 25 000 Ft | Futár szolgálat | 1990 Ft |
25 000 Ft felett | Futár szolgálat | Ingyenes! |
MIKOR KAPOD MEG?
Amennyiben rendelésedet szombat éjfélig megkapjuk, juice-aidat hétfőn délután-este vagy kedden reggel tudjuk kiszállítani. A kedd 12 óráig beérkező megrendeléseket szerda délután-este vagy csütörtök reggel tudjuk kiszállítani.
Csütörtök 12 óráig beérkező megrendeléseket pedig péntek délután-este tudjuk eljuttatni hozzád.
Amennyiben 3 napnál hosszabb léböjt mellett döntöttél, juice-aidat több részletben fogjuk elkészíteni és kiszállítani – hacsak máshogy nem rendelkezel és van elég helyed a fagyasztódban.
INGYENES ÁTVÉTELI PONTOK
1033 Budapest, Szentendrei út 36/a
NYITVATARTÁS H-P 10.00 – 20.00 Szombat 11.00- 20.00 Vasárnap 11.00 – 18.00
36 Bisztó
Pohárszék
VIDÉKI ÁTVÉTELI PONTOK
Nekem a Balaton Nánásiék Kisboltja | 8172 Balatonakarattya, Csücsök
NYITVATARTÁS H-CS 9.00 – 18.00 P-SZ 9.00- 19.00 V 9.00 – 18.00
Puritán Kávéház 2890 Tata, Ady Endre u. 39.
NYITVATARTÁS H-P 8.00 – 17.00 SZ-V 8.00 – 18.00
Moncsi Vegyesbolt | 8000 Székesfehérvár, Király sor 2.
NYITVATARTÁS H-Sz 5.30 – 17.00 V Zárva
MENNYIBE KERÜL A KISZÁLLÍTÁS?
Jelenleg csak Budapest területére szállítunk.
Ha vidékről szeretnél Santé Juice-t rendelni, lépj velünk kapcsolatba!
FIZETÉSI INFORMÁCIÓK
BANKKÁRTYÁS FIZETÉS A PAYLIKE-KAL!
A kényelmes és biztonságos online fizetést a weboldalon található fizetőkaput a Paylike ApS szolgáltatja.
E-mail: hello@paylike.hu
Telefonszám: +45 78 75 51 61
Cím: P. O. Pedersensvej 14, Aarhus, Dánia
Weboldal: https://paylike.hu/
A Paylike adatvédelmi rendelkezései: https://paylike.hu/privacy-policy
FIGYELEM!
Az online bankkártyás vásárlások menete 2021. január 1-től megváltozott. Eddig elegendő volt megadnunk a kártyaszámot, a kártya lejárati idejét, valamint a hátoldalán lévő (háromjegyű) CVC kódot, azonban a kétlépcsős azonosítás bevezetésével még egy plusz lépéssel szükséges biztonságosabbá tennünk online kártyás vásárlásainkat. Az azonosítás a leggyakrabban a telefonszámunkra SMS-ben küldött kóddal, vagy a bank mobilapplikációján keresztül történik. Amennyiben további információra van szükséged, kérjük vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal.
Mit jelent ez a gyakorlatban?
Az eddigi online bankkártyás vásárlások menete némiképp megváltozik. Eddig elegendő volt megadnunk a kártyaszámot, a kártya lejárati idejét, továbbá a kártya hátoldalán lévő háromjegyű CVC kódot. Ahogy a fizikai vásárlás során, például a boltban is szükséges megadnunk a kártyánk PIN kódját fizetéskor, úgy az online felületen történő vásárlásnál is szükségünk lesz mostantól egy plusz lépésre a maximális biztonság érdekében.
Az azonosítás módja bankonként eltérő, erről a bankok e-mail üzenetekben, SMS útján, és hirdetményben is tájékoztatták ügyfeleiket. A biztonságos, kétlépcsős azonosítás a leggyakrabban egy SMS-ben elküldött kóddal, vagy a bank mobilapplikációján keresztül történik.
Az alábbi listában a saját számlavezető bankod neve melletti linkre kattintva tudsz tájékozódni arról, hogy a Te bankodnál milyen módon történik mostantól a kétlépcsős hitelesítés:
OTP Bank
K&H Bank
UniCredit Bank
ERSTE Bank
Raiffeisen Bank
Takarékbank
CIB Bank
MKB Bank
Budapest Bank